Friday, August 1, 2008

给你的信

有时在想回当初我认识你是不是错误???你好像有些东西瞒着我,我想尽我的方法去查你的过去,后来我知道了你的过去,你求我原谅你,但我一次有一次的给你机会但是你.....你总是喜欢将誓言塞进我耳朵让我听不见,在心外呐喊的自由忘了自己,你总是喜欢将爱情塞进我的口让我变成哑巴不能判决你死囚,但最后我真得不能再忍受..和你分手的那一天,我每天把思念撕裂了伤口寂寞就像迷宫走不到出口,原来我爱你爱得好累,我付出一切到回来我得到的是?痛苦!!我朋友安慰我说你不会是个好男人也不会是个好情人,她对我说我们只是擦肩而过,好的男人有那么多,少了他的日子也能过的很好,从那天开我避我自已不要再想你,要把你忘了那一段日子真的很难受.........我知道很多人到现在还很讨厌你,但是我已尽原谅你了,必竟你有爱过我,每天都有带着你送我的手表和每一次都再听apologize,可能你知道有一天我会知道你的所有的事,所以每一次你都回开这首歌给我听,好想我原谅你........你放心我会好好的过我的生活的..

1 comment:

  1. 首先想提醒你;
    愛情只不過係........
    你哄哄佢;而佢又哄哄自己﹐
    你呃下佢﹐而佢又呃下自己﹐

    不必太介懷佢嘅過去﹐最好就咪去尋根究底 。
    你都唔好忘記你自己;甚至所有人都會有過去!



    "捨得分手"
    兩個人一齊嘅日子耐咗﹐要分手也唔係一次就可以分得開嘅。

    明明下定決心同佢分手﹐分開之後﹐卻又唔捨得﹐


    唔捨得佢﹐係因為唔捨得同佢嘅過去;同佢一齊曾經有過嘅快樂日子﹐

    雖然而家比唔上以前﹐ 但係佢曾經對你好;亦曾經令你開心過﹐ 又點捨得離開佢﹖



    每一次吵架之後﹐都會因為以前果段快樂嘅日子嚟原諒佢。
    你就會喺度諗,佢其實都幾好嘅﹐不如就咁算啦。



    過後又再次無法忍受佢﹐呢一次真嘅要離開他了。
    但係﹐又再因為唔捨得同佢嘅過去﹐於是又再俾多次機會佢。


    然而﹐快樂嘅回憶都會有用完嘅一日。
    有一日﹐你唔得唔承認那D所謂美好嘅日子已經全部都過晒﹐

    不能再用嚟原諒佢嘅時候﹐你就會捨得。


    "放棄了就不要可惜"

    放棄一個愛自己嘅人並唔痛苦﹔
    放棄一個自己好愛嘅人﹐ 咁先痛苦。
    但如果愛上一個唔愛自己嘅人﹐ 唔單止痛苦,仲好可憐。

    你唔愛佢﹐ 他有幾愛你﹐ 對你幾好都好﹐也係徒然嘅。

    自己不要嘅嘢﹐ 點解仲要可惜呢﹖



    既然你甘心情願放棄﹐ 你就無資格可惜。 佢曾經係對你有幾好﹐

    甚至佢本來係屬於你嘅﹐ 而你自己選擇唔要﹐ 咁你就永遠唔好可惜。


    愛對方多D定係被對方愛多D,從來.....就唔係我哋可以選擇嘅。

    我哋所嚮往或一直追尋緊嘅愛情,而同我哋可以得到嘅,往往都係兩回事。

    用自己嘅感覺去做决定,
    而决定之後就要相任你嘅感覺!

                   井田八‧留言

    ReplyDelete